فیلم آموزشی تشریح الزامات IATF16949:2016 بند 4 الی 7

9 / 10
از 92 کاربر
بازگشت به لیست مطالب دانلود| شنبه 2 اسفند 1399 در ساعت 23 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فیلم آموزش تشریح الزامات و مستند سازی

IATF 16949:2016

 

تشریح بندهای 4 الی 7 استاندارد IATF 16949:2016

 
مدرس : جناب آقای مهندس  مجد (با بیش از ۱۹سال سابقه مشاوره و حضور در صنایع مختلف و ۱۲ سال سابقه حضور مستمر در صنعت خودروسازی)
تضمین بازپرداخت وجه در صورت نارضایتی
نگران نباشید، در صورت نارضایتی شما از این دوره، طی قسمت اول  فرصت دارید ویدئوها را مشاهده کرده و درصورت نارضایتی از محتوا، کافیست نارضایتی و انصراف خودتان را از دوره اعلام نمایید تا تمام مبلغ واریزی شما به حسابتان بازگردد.

در صورتی که سوال و یا ابهامی دارید حتما باما در میان بگذارید

این فیلم آموزشی شامل تفاسیر رسمی اضافه شده در اکتبر 2017 می باشد که با کسب اجازه از ایشان در این قسمت قرار گرفته است.

 

یکی از الزامات مشتریان خودرویی داشتن این استاندارد به عنوان پیش شرط همکاری با آنها می باشد.پس آموزش صحیح و کاربردی این استاندارد و همچنین نیازمندی های آن باید به خوبی درک شود. اولین نکته اینست که این استاندارد بر پایه ISO9001:2015  می باشد و استاندارد قبلی که ISO TS 16949:2009  مربوط به استاندارد مدیریت کیفیت صنعت خورویی میباشد. استاندارد ISO/TS در یکم اکتبر 2016 به استاندارد IATF  تغییر پیدا کرد.

اجرا و پیاده سازی صحیح و کاربردی این استاندارد بین المللی می تواند به رشد تجاری سازمان شما و همچنین افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش سودآوری کمک کند.

در فیلم آموزشی ارائه شده برای شما عزیزان کاملا به صورت تشریحی و کاربردی و با مثالهای بسیار مفهومی توضیح داده شده و نکته بسیار مهم اینکه تغییرات جدید در استاندارد نسبت به استاندارد قبلی با مثال توضیح داده شده است.

IATF2 16949

در پایان این محصول شامل فیلم آموزشی بسیار کامل و کاربردی است  با تصویر و مثال های واقعی از سازمانها برای درک هرچه بهتر مخاطب و به جهت تدریس و آموزش تمامی مدرسان تهیه شده است.

جهت استفاده از فایل ابتدا آن را از حالت فشرده خارج کنید. در صورت نداشتن برنامه Winrar آن را از اینجا دانلود کنید.

 

برای تهیه این فایل اینجا کلیک کنید

 

دانلود فایل

 

رایگان
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :