نحوه خرید محصولات

9 / 10
از 7 کاربر

((مراحل و نحوه خرید محصولات))

با سلام و احترام

با توجه به درخواست مکرر بعضی از کاربران عزیز مبنی بر نحوه خرید از سایت و انجام درست مراحل پرداخت و دریافت محصول مورد نظر توجه شما را به نکات زیر جلب می نماییم:

در ابتدا توضیحات کلی در خصوص نحوه و مراحل خرید به شما ارائه میشود. در پایان توضیحات فیلم ویدئویی آموزش نحوه خرید اضافه شده تا شما عزیزان بتوانید بدون هیچ مشکلی خرید خود را انجام دهید امید است مفید واقع شود.

مراحل خرید:

ابتدا وارد منوی دانلود محصولات می شوید و محصول مورد نظر را انتخاب می کنید بعد از مطالعه توضیحات هر محصول برروی خرید کلیک می کنید.

در ادامه فاکتور سفارش خود و توضیحات تماس با ما را می بینید و در انتهای این صفحه اطلاعات شخصی خود را جهت هرگونه پیگیری بعدی وارد می نمایید.(لطفا اطلاعات واقعی را وارد کنید که در صورت بروز مشکل قابل پیگیری باشد) بعد برروی ثبت سفارش کلیک کنید تا به مرحله پرداخت هدایت شوید

در ادامه برروی پرداخت آنلاین کلیک کنید تا وارد سامانه درگاه اینترنتی بانک سامان شوید

در این قسمت سه روش خرید وجود دارد:

بانک

1- پرداخت با کارت بانکی خود که عضو شتاب و دارای رمز خرید اینترنتی (رمز دوم) باشد.

(در این نوع خرید شما با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و انجام خرید موفق به محصول مورد نظر دسترسی خواهید داشت و می توانید به راحتی آن را دریافت کنید)

2- روش دوم داشتن یک حساب کاربری در سایت pay.ir که مربوط به بانک سامان است.

3- روش سوم هم استفاده از کد USSD می باشد که یا آن را با گوشی خود شماره گیری می کنید و اطلاعات کارت و پرداخت را انجام می دهید و یا با نرم افزار گوشی خود رمزینه را اسکن و خرید را انجام می دهید.

و در نهایت پس از ورود اطلاعات کارت خود محصول مورد نظر را دریافت می کنید.


 

ارسال نظر
مجید : عضویت
2 0
با سلام آیا برای خرید محصولات نیازی به عضویت در سایت است و باید به عنوان کاربر وارد شد یا اینکه بدون ثبت نام هم می توان محصولات را خرید و دریافت کرد.من امروز نتونسم ثبت نام کنم و مدام خطای رمز اشتباه می داد
مدیریت : پاسخ
2 0
با سلام و درود برای خرید لزوما نیازی به عضویت نیست اما عضویت برای دانلود فایلهای رایگان ضروری می باشد و البته در آینده نزدیک ما برای اعضا آفرهای خوبی در نظر گرفته ایم. در خصوص عضویت شما در سایت لازم به ذکر است که حتما عضویت شما باید از طرف مدیریت سایت تایید گردد بعد از آن می توانید وارد پنل کاربری خود بشوید با تشکر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :