روش اجرایی مدیریت دانش سازمانی مطابق الزامات ISO9001:2015

9 / 10
از 92 کاربر
بازگشت به لیست مطالب دانلود| شنبه 6 خرداد 1402 در ساعت 17 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اهداف مدیریت دانش

یكي از اهداف آشكار مديريت دانش، ايجاد ارزش در سازمان‌هاست. يكي از عمومي‌ترين راه‌هاي ايجاد ارزش از سوي دانشكاران، پشتيباني براي تصميم‌گيري كارامد است. ايجاد ارزش، لزوماً به معني ايجاد ارزش اقتصادي نيست. سازمان‌هاي غيرانتفاعي، سازمان‌هاي دولتي و خيريه، به روش‌هاي غيراقتصادي ايجاد ارزش مي‌كنند. آنها چيزي ايجاد مي‌كنند كه سرمايه اجتماعي ناميده مي‌شود. دانش دانشكاراني كه مي‌توانند با تصميم‌گيري مؤثر در سازمان ارزش ايجاد كنند، پيش نياز مديريت دانش است.

m1 

تبديل دانش غيررسمي، ذهني و شخصي (ضمني) به دانش ثبت شده رسمي (صريح)، يكي از اهداف كليدي مديريت دانش است كه باعث كاهش ريسك از دست رفتن دانش با ارزش سازمان با ترك همكاري كاركنان و كاهش خطر از دست دادن حافظه شركت به هنگام تعديل نيروي انساني مي‌شود.

این محصول یک روش اجرایی کامل و بسیار کاربردی به همراه فرم های خود می باشد شما می توانید از آن در سازمان خود استفاده نمایید.

 m2

امروزه یکی از مباحث جدید و بسیار مهم در هر سازمانی مدیریت دانش می باشد در خیلی از سازمان ها با خروج افراد به هر دلیلی کلیه تجارب و ...  از سازمان خارج شده و افراد دیگر به ان مستندات و تجارب هیچ گونه دسترسی نداشته و نخواهند داشت.

شما می توانید با جاری کردن روش اجرایی و فرمهای آن در سازمان خود از خروج تجارب و اطلاعات بسیار مهم و همچنین از صرف هزینه های دوباره  کاری و .... جلو گیری کنید.

 

جهت استفاده از فایل ابتدا آن را از حالت فشرده خارج کنید. در صورت نداشتن برنامه Winrar آن را از اینجا دانلود کنید. 

قیمت : 65,000 تومان
ارسال نظر
علی : مدیریت دانش
7 4
با عرض سلام مدیریت دانش یکی از مباحث جدید مطرح شده میباشد من این محصول را خرید کرده ام و بسیار کاربردی بود و در سازمان خود آنرا اجرا کردیم. با تشکر
مدیریت : پاسخ
2 3
با سلام و عرض ادب دوست عزیز مدیریت دانش به جهت جلوگیری از انتقال دانش در سازمانها تهیه شده و شما می توانید از آن استفاده کنید تا سازمان شما بعد از خروج افراد تجربیات آنها هم از شرکت خارج نشود.با تشکر از خرید شما مدیریت سایت Qamts
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :